Kosár tartalma:
Kosár értéke: Ft

Kosár megtekintése

Általános Szerződési Feltételek

Az ÁSzF letöltése PDF formátumban

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a

Pharmia Étrend-kiegészítő Forgalmazó Korlátolt Felelősségű Társaság
székhelye: 1156 Budapest, Páskomliget u. 22.;
cégjegyzékszáma: Cg.01-09-971376;
nyilvántartja a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága;
adószáma: 23560615-2-42;
telefon: +36 30 299 8444;
e-mail: info@pharmia.hu;
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-78858/2014.; NAIH-58269

A kereskedelmi tevékenység gyakorlását a Budapest XV. Kerületi Polgármesteri Hivatal, a 3213/2017. számon tartja nyilván.

(a továbbiakban: „Pharmia”) és a Pharmia által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: „Vásárló”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Tárhelyszolgáltató: ALKO-SOFT NonprofitKft. (székhely: 8630 Balatonboglár, Szabadság utca 75.; fióktelep: 2049 Diósd, Hársfa u. 5/2.; e-mail: info@alkosoft.hu; telefon: 0036304993477)

1. Általános rendelkezések

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Pharmia http://www.pharmia.hu/ weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) található elektronikus termékáruházon (a továbbiakban: „Webshop”) keresztül történik. Az Webshopban történő vásárlást A Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozza.

Az online termékházban történő vásárlás e-mail vagy telefon útján leadott megrendeléssel és GLS futárszolgálattal, postai úton vagy GLS Csomagponton történő kézhezvétellel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben részletesen meghatározott módon.

A Pharmia termékeit bárki jogosult megvásárolni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2. Elektronikus megrendelés

A Vásárló által történő elektronikus (webshop, e-mail) megrendelés leadásával és a megrendelés Pharmia által történő elfogadásával a Felek között létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek nem kerül iktatásra, az utólag nem hozzáférhető. A szerződéskötés nyelve magyar.

A megrendeléshez előzetes regisztráció nem szükséges, de amennyiben regisztrál az a későbbi rendeléseket megkönnyíti.

Amennyiben a webshop felületén rendel, a rendelés menete az alábbi:

  • A termék kiválasztása a „kosárba rakom” (bevásárló kocsi) ikonra kattintva történik.
  • További termék rendelésére a "bevásárlókosár" menüben a „kifizetés” linkre kattintva van lehetőség. A terméket a piros négyzet kipipálásával, majd a megerősítésre kattintva törölheti a kosárból. A termékek összesített ára a rendelés folyamán, az új termékek kosárba helyezésével automatikusan frissül.
  • Amennyiben kiválasztotta a terméke(ke)t, a „Kifizetés” linkre kattintva - ha még nem regisztrált Vásárlónk - megadhatja a kiszállításhoz szükséges adatait, valamint a szállítás és a fizetés kívánt módját.
  • Amennyiben Ön regisztrált Vásárlónk, a szállítási adatok és a fizetési adatok rubrikái kitöltve jelennek meg. A kitöltött rubrikák módosítására lehetősége van. Amennyiben csak az adott rendeléshez szeretne más adatokat megadni, azt a rendelés véglegesítését megelőzően megteheti, ha véglegesen szeretné módosítani az adatait, azt (a honlap tetején) „Fiókom/Fiók-, Címadatok módosítása” cím alatt teheti meg.
  • A rendelés véglegesítését, és az adatok ellenőrzését a „tovább” linkre kattintva végezheti el, ugyanis itt megjelenik a végleges rendelés, az összes rendelt termékkel, a szállítási címmel és a teljes végösszeggel. Ha ezek valamelyikét módosítani szeretné, akkor a „vissza” linkre kattintva ezt megteheti.
  • Miután a véglegesítés megtörtént, a „rendelés jóváhagyása” linkre kattintva továbbíthatja rendelését részünkre. Kérjük, az elküldés előtt ellenőrizze, hogy rendelése mindenben megfelel-e szándékának. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, kérjük azt haladéktalanul, jelezze felénk az info@pharmia.hu e-mail címen, vagy a +36 30 299 84 44-es telefonszámon.

A megrendelést a Pharmia weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Pharmiát a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Vásárló a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, továbbá, hogy az Adatvédelmi Nyilatkozatot elolvasta, megértette és a személyes adatai abban foglalt kezeléséhez hozzájárul.

Amennyiben a vásárlás a webshopban, vagy e-mailben történt, a Pharmia a Vásárló vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a Vásárló részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben ezen visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül a Vásárló részére nem érkezik meg, akkor a Pharmia ajánlati kötöttsége, illetve a Vásárló bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

Adatbeviteli hibák javítása

A regisztrált adatait a honlap tetején „Fiókom” cím alatt módosíthatja.

A rendelés adatait a rendelés folyamata alatt bármikor a „vissza” gombra kattintva teheti meg.

Kérjük, az elküldés előtt ellenőrizze, hogy rendelése mindenben megfelel-e szándékának. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, kérjük, azt haladéktalanul jelezze felénk az info@pharmia.hu e-mail címen, vagy a +36 30 299 84 44-es telefonszámon.

3. Megrendelés telefonon

Megrendelését telefonon is megadhatja. Amennyiben a beszélgetés során megadott elektronikus elérhetőséget, megrendelését elektronikusan is visszaigazoljuk Önnek, amennyiben nem adott meg elektronikus elérhetőséget, a visszaigazolást átadáskor kézbesítjük.

A Vásárló által történő megrendelő telefonos úton tett szóbeli nyilatkozatával és a megrendelés Pharmia által történő elfogadásával a Felek között létrejött szerződés szóban megkötött szerződésnek minősül és nem kerül iktatásra, később nem hozzáférhető. A szerződéskötés nyelve magyar.

4. Vételár

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A kiszállítás költségéről tájékoztatót az „Szállítási és fizetési információk” menüpontban és jelen ÁSZF 6. pontjában találhat. Csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Pharmia fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt termékekre nem vonatkozik.

5. A termék

A vásárolt termék lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét termékcikk honlapon található információs oldaláról, illetve munkatársunk telefonos tájékoztatása alapján lehet részletesen megismerni. Felhívjuk a figyelmet, hogy termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, azok esetenként eltérhetnek a valóságtól.

A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért a Pharmia felelősséget nem vállal, de a hiba felismerését követően haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót.

Amennyiben a webshopban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal a fent megjelölt e-mail címen vagy telefonszámon.

6. Szállítási és fizetési feltételek

Szállítás

A szállítás költsége belföldön GLS Csomagpontra történő kiszállítás esetén 1300,-Ft, GLS futárszolgálattal, postai úton történt kiszállítás esetén szintén 1300,-Ft.

A bruttó 20.000,- Ft összeget meghaladó megrendelések esetén a szállítási díjat a Pharmia viseli.

A Pharmia a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A futárszolgálat/posta kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

A Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, valamint sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Az ilyen eseteket kérjük, azonnal jelezze felénk az info@pharmia.hu e-mail címen, vagy a +36 30 299 84 44-es telefonszámon. Kérjük, hogy e-mail esetén a sérült termékről/csomagról készült fényképet is mellékelje!

Amennyiben a Pharmia a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére köteles erről a Vásárlót azonnal, de legkésőbb két munkanapon belül tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríteni.

A termékhez a számlát mellékeljük, amennyiben a terméket telefonon rendelte, és nem adott meg elektronikus elérhetőséget, úgy az ÁSZF-et, valamint az Adatvédelmi Nyilatkozatot is mellékeljük. Amennyiben ezek valamelyikét nem kapná kézhez a termékkel együtt, azt kérjük azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze, a jelzéstől számított két munkanapon belül pótoljuk.

Fizetés

A fizetés módjai: bankártyás fizetés, utánvétel postán, utánvétel GLS futárszolgálton keresztül vagy GLS csomagponton, illetve banki előreutalással.

Bankkártyás fizetés esetén, a rendszer automatikusan átirányítja a biztonságos fizetést lehetővé tevő oldalra. Ott adja meg a kért adatokat. Amennyiben a fizetés sikeres volt, a Barion rendszere vissza irányítja a Pharmia webshop oldalára. Ezek után kap egy visszaigazoló e-mailt, amiben szerepelnek a megrendelt termékek, a fizetés módja illetve a számlázási és szállítási adatok. Amennyiben a fizetés sikertelen volt, a Barion rendszere akkor is vissza irányítja Önt a Pharmia weboldalára. Ekkor lehetősége van újra próbálni a fizetést vagy másik fizetési módot választani.

Utánvétel esetén a megrendelés visszaigazolását követően, banki előreutalás esetén az összeg megérkezését követően GLS Csomagpont útján, vagy postai úton kézbesítjük a megrendelt terméke(ke)t. Utánvétellel történő fizetés esetén kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a postásnak vagy a GLS Csomagpont alkalmazottjának! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A banki átutaláshoz szükséges adatok:

Számlavezető Bank: Erste Bank Hungary Zrt.

Számlatulajdonos: Pharmia Étrend-kiegészítő Forgalmazó Korlátolt Felelősségű Társaság

Számlaszám: 11600006-00000000-51444202

Banki átutalásnál minden esetben kérjük a megrendelő nevét és a megrendelés számát, vagy a Vevő e-mail címét feltüntetni a megjegyzés rovatba (hiszen a megrendelő neve és a folyószámla tulajdonos neve nem minden esetben megegyező) a küldemény feladásának megkönnyítése és meggyorsítása érdekében.

Vásárlás esetén tehát szállítási (a részletezett esetekben) és az átutalási költség terheli a Vásárlót a termékek árán felül.

7. Szavatosság

(A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletének felhasználásával)

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Pharmia hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Pharmia vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Az igényérvényesítés módja:

Ha a Vásárló szavatossági igényt kíván érvényesíteni a Pharmiával szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a Vásárló bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló számlát. Szavatossági igény érvényesítésének (az elállástól eltérően) nem feltétele a bontatlan csomagolás.

8. Elállási/Felmondási jog

Felhívjuk a figyelmét, hogy Ön elállási jogát csak bontatlan termék esetén gyakorolhatja!

(Elállási/Felmondási mintatájékoztató 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. és 2. mellékletének felhasználásával)

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Pharmia Étrend-kiegészítő Forgalmazó Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 1156 Budapest, Páskomliget u. 22.; telefon: +36 30 299 8444; e-mail: info@pharmia.hu) Ebből a célból felhasználhatja az jelen pont alján található elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha Ön terméket vett át Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket és a termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: (Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének vagy elektronikus levelezési címének megjelölése.)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvétele tekintetében:

( Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: (megfelelő jelölendő)

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

9. Panaszkezelés

A panaszát igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik, az alábbi elérhetőségeken:

Pharmia Étrend-kiegészítő Forgalmazó Korlátolt Felelősségű Társaság
cím: 1156 Budapest, Páskomliget u. 22.;
telefon: +36 30 299 8444;
e-mail: info@pharmia.hu.

A telefonszám hétfőtől péntekig, közép európai idő szerint délelőtt 10 órától este 18 óráig hívható.

10. Jogérvényesítési lehetőségek

Békéltető testület

Önnek lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület, vagy a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. Az eljárásról bővebben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben vagy a békéltető testület honlapján olvashat.

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Pharmia és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita békés úton nem rendeződik, a 10. és 11. pontban foglaltakon kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó járási hivatalnál: A fogyasztók panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu Bővebb információt a fogyasztovedelem.kormany.hu oldalon találnak.
  • A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van.
  • Online vitarendezési felület: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm

11. Egyéb rendelkezések

A Pharmia a Vásárló személyes adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglaltak szerint jár el.

A Pharmia bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, arról Vásárlóinkat a weblapra lépéskor felugró ablakban tájékoztatjuk.

A Webshop magatartási kódexszel nem rendelkezik.

Tájékoztatjuk, hogy webshopunkban csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgálunk ki.

A Webshopban történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket, friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Pharmia a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizár.

 

Budapest, 2017. május

Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Hírlevél

A " Feliratkozom" linkre kattintva Ön hozzájárul ahhoz, hogy a Pharmia Kft a megadott e-mail címén cikkeivel és marketing célú ajánlataival felkeresse Önt. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, bármikor le tud iratkozni a hírlevélről az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglalt módon. Kérjük, olvassa el az Adatvédelmi Tájékoztatónkat.


Feliratkozás
Pharmia Kft
1156 Budapest, Páskomliget u. 22.
+36 30 299 8444

Magyar Természetgyógyászok Szövetsége ajánlásával
A Magyar Természetgyógyászok Szövetsége bizalommal ajánlja a Pharmia.hu-n vásárolható finclub termékeinket.

Made by FortuNet
Az oldal tetejére